Wynagrodzenie: 5000 zł – 8800 zł brutto (B2B netto)

Będziesz wspierał zespół w badaniach rynku, analizie i gromadzeniu danych, generowaniu pomysłów i codziennych zadaniach związanych z analizą i kontrolą sklepów internetowych.

Jesteśmy firmą doradcza wyspecjalizowaną w naprawie marketingu i podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych. Znamy drogę do sukcesu ecommerce, pomagamy ją wyznaczyć i zrealizować.

Łączymy komplementarne umiejętności w jednym zespole. Posiadamy unikalną wiedzę i know how, które wpływa na cele sklepów internetowych. Nie jesteśmy alternatywą dla agencji reklamowej. Wspieramy właścicieli w podejmowaniu lepszych decyzji, które podnoszą sprzedaż.

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  1. Wsparcie Konsultanta i zespołu klienta w przygotowaniu najlepszych rekomendacji i strategii na podstawie stałych analiz i kontroli biznesów internetowych
  2. Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami
  3. Analiza klientów sklepu, konkurencji, marki, sprzedaży, wskaźników marketingowych, kontrola agencji i pracowników naszych Klientów
  4. Badania, analizy SWOT, wywiady z teamem sklepów, oraz ich klientami, w celu ustalenia najlepszej strategii
  5. Kontrola i pomoc Klientowi we wdrażaniu systemów i narzędzi analitycznych

Oczekiwania

  1. minimum dwuletnie doświadczenie w pracy po stronie sklepów internetowych
  2. znajomość narzędzi i ich paneli analitycznych: seo, sem, fb ads, social media, afiliacje, email marketing / marketing automation
  3. znajomość narzędzi monitorujących: Google Analytics, Google Data Studio, Facebook Analytics etc.
  4. wysoki poziom znajomości Excel
  5. znajomość minimum jednej platformy e-commerce (presta, magento, idosell, etc)
  6. dobra znajomość minimum jednego systemu klasy marketing automation (salesmanago, exponea, edrone etc)
  7. znajomość narzędzi do CRO/UX
  8. umiejętność wyciągania wniosków z danych i prowadzenie stałych analiz komunikacji i sklepów

Mile widziane

  1. praktyczne doświadczenie pracy zespołowej w systemach typu asana, trello
  2. umiejętność pracy z programistami / IT
  3. umiejętność wdrożenia hotjar, GA, kody przez GTM etc

Co oferujemy

  1. stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości
  2. możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę
  3. kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) i wspólna praca nad wynikiem Klienta
  4. stałą edukację – mocno na to stawiamy i wspieramy
  5. możliwość częściowej pracy zdalnej / praca w Warszawie
  6. umowa o prace / B2B

Podeślij CV na adres: pawel.szymoniak@strategicmind.pl w tytule podaj nazwę stanowiska.