fbpx

Audyt sprzedaży internetowej i marketingu

Poznaj mocne i słabe strony oraz pozycję konkurencyjną swojej firmy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w e-commerce, nasi konsultanci kompleksowo przeprowadzą audyt eCommerce oraz audyt Marketingu, co pozwoli stworzyć skuteczną strategię i plan wdrożeniowy z uwzględnieniem celów i zasobów.

  • Jesteś po etapie pierwszego wzrostu i chcesz przygotować się do prawidłowego rozwoju, a następnie skalowania
  • Chcesz poznać mocne i słabe strony swojego biznesu internetowego
  • Chcesz maksymalizować rentowność reklam i natychmiast zidentyfikować kanały, które przynoszą straty.
  • Chcesz ustalić z czego wynika spadek Twoich przychodów lub zysku.
  • Chcesz ustalić i finalnie poprawić procesy pozyskiwania nowych klientów, wzrostu sprzedaży w sklepie lub zmniejszyć koszty poprzez zwiększenie powracalności klientów
  • Chcesz zidentyfikować problemy w węwnetrznym zespole i wypracować poprawę ich wyników
doradztwo marketingowe
audyt ecommerce marketingu

Audyt eCommerce i Marketingu polega na mapowaniu procesów, diagnozie problemów i przygotowaniu listy odpowiednich rozwiązań (diagnoza sytuacji), które zrealizują Twoje bliższe i dalsze cele. Nie bez znaczenia jest również wskazanie konsekwencji, które firma może ponieść, bez ich wdrożenia. Wspierając e-commerce’y z wielu branż i na różnym etapie rozwoju, opracowaliśmy sprawny proces audytu, który bierze pod uwagę wszystkie elementy funkcjonowania firmy – od mapowania strategii, zarządzania, marketingu i procesów sprzedaży. Rozwiązania, które proponujemy są oparte na wiedzy, danych i są skrojone pod zasoby biznesu internetowego.

Zamów bezpłatną konsultację

Audyt eCommerce i Marketingu – główne elementy

  • Analiza strategii biznesowej oraz zarządzania

    Mapujemy strategię biznesową, nawet jeżeli firma nie posiada dokumentu strategicznego. Analizujemy procesy zarządzania. Dzięki temu oceniamy marketing i sprzedaż w odpowiednim biznesowym kontekście.

  • Analiza strategii marketingowej i lejka

  • Analiza wyników marketingowych

  • Analiza kompetencji i SWOT

    Poznajemy kompetencje, mocne i słabe strony swojego zespołu i agencji. Dzięki temu będziemy mogli ustalić czy potrzebujesz rozwoju pracowników, rekrutacji czy zmian personalnych.

  • Analiza procesów sprzedaży internetowej

  • Analiza wyników obsługi klienta i retencji

    Najlepsze sklepy internetowe dbają o Customer Experience i mają bzika na punkcie budowania lojalności. Zmapujemy Twoje wyniki i podejście, dzięki temu zaproponujemy najlepsze rozwiązania zmian.

Jak pracujemy?

Nasz model współpracy oparliśmy na trzech, następujących po sobie krokach.

Warsztat zerowy

Diagnoza sytuacji

Wdrożenie rozwiązań

Warsztat zerowy – pierwszy tydzień współpracy

  • Szczegółowe omówienie procesów w organizacji
  • Wizja lokalna w organizacji klienta
  • Analiza danych klienta wykonywana przez konsultantów biznesowych oraz ekspertów w dziedzinie technologii, marketingu i sprzedaży
  • Wskazanie obszarów, które wymagają zmian
  • Po warsztatach zerowych konsultanci w zespole roboczym ustalają problemy i wyzwania, oraz finalnie definiują diagnozę sytuacji wraz z rekomendacją rozwiązań.
    Podczas spotkania podsumowującego z klientem, Konsultant prowadzący przedstawia listę rozwiązań:

  • Budowa lub aktualizacja strategii marketingowej, taktyki sprzedażowej, procesów obsługi klienta
  • Szczegółowy audyt wybranego obszary i wdrożenia zmian w narzędziach marketingowych i systemach sklepowych + automatyzacja procesów – marketingu, reklam, obsługi klienta
  • Rozwój wewnętrznych kompetencji poprzez szkolenia, rekrutacje i wsparciu w zarządzaniu zmianą
  • Po audycie możesz wdrożyć zmiany samodzielnie lub skorzystać z doświadczenia naszych konsultantów:

  • Wdrożenie ustalonych rozwiązań, przy profesjonalnym wsparciu Konsultantów, którzy zadbają o płynność procesu
  • Monitoring procesu zmian i analiza efektów
  • Bieżące konsultacje z klientem i weryfikacja przyjętych kierunków działania
  • W razie potrzeby i zmian rynkowych – rozszerzenie lub modyfikacja ustalonych rozwiązań
  • Pracując z nami zyskujesz

    • Czas

      Znajdujemy odpowiedź na każde pytanie ze świata e-commerce. Budujemy strategię i procesy, pomagamy w zarządzaniu, dzięki temu odzyskujesz czas.
    • Spokój

      Profesjonalne prognozowanie wyników pomaga lepiej spać i spokojniej myśleć o przyszłości. Poukładane procesy e-commerce zapewniają oszczędności i spokój.
    • Kompetencje

      Uzupełniamy Twój zespół o kompetencje e-commerce, o które ciężko na rynku. Zapewniamy doświadczenie całego zespołu, oraz transferujemy tę wiedzę do Twojego biznesu.
    Paweł Szymoniak Dyrektor pionu eCommerce i Marketingu

    Najlepszym pierwszym krokiem jest niezobowiązująca rozmowa telefoniczna o Twoich celach i wyzwaniach. Następnie wspólnie z dopasowanym Doradcą znajdziemy wstępne rozwiązania podczas bezpłatnej konsultacji.

    Podczas rozmowy poruszymy m.in.:

    • Określenie bieżącego stanu organizacji
    • Zidentyfikowanie kluczowych problemów
    • Zdefiniowanie potrzeb i oczekiwań klienta
    • Ustalenie wstępnych celów
    Skontaktuj się z nami
    • Wierzymy, że dzięki naszej specjalizacji nasi Klienci osiągają sukces. Specjalizujemy się w eCommerce do klientów końcowych.
    • Pracujemy z małymi i średnimi firmami. Nasza oferta jest dopasowana do możliwości finansowych tej grupy firm.
    • Rzetelność i uczciwość biznesowa – nie pobieramy prowizji za narzędzia i dodatkowe współprace i sugerujemy wyłącznie rozwiązania, które są dobre dla biznesu klienta.
    • Nie zamykamy się na współpracę zdalną, jesteśmy przekonani, że cykliczne spotkania w Twojej firmie, z Twoim zespołem dają więcej niż setki godzin online
    • Chęć i wysoka umiejętność dzielenia się wiedzą – uczymy zarządy i zespoły Klienta nowych kompetencji.

    Znamy marże i poziom zysków sklepów internetowych, dlatego budujemy tak naszą firmę, żeby koszty były dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet 3 osobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują zwycięski plan i skuteczną strategię sprzedaży. Cena wyjściowa audytu wynosi aktualnie 5500 zł netto.

    Miarą naszego sukcesu są wyniki naszych Klientów

    Case study audytu działań performance marketingowych

    Więcej
    Więcej case studies

    Poznaj opinie o nas

    Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

    Łukasz Grajewski / SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o.o, Sp. K. (SklepBiegacza.pl) Dyrektor e-commerce

    Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

    Maciej Serafin / PHU A/B/C VP of eCommerce

    Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

    Adam Gierek / Europ24 Właściciel

    Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

    Miłosz Ryniecki / Fluentbe.com CEO

    Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

    Jakub Lejwoda / MMANIAK Współwłaściciel
    Nasi klienci