fbpx

Doradztwo w sprzedaży internetowej

Pomagamy w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych i poprawie konwersji w sklepie internetowym poprzez doradztwo technologiczne i sprzedażowe.

  • Organizacja zastanawia się jak zwiększyć konwersję wśród użytkowników oraz powracalność klientów za pomocą technologii.
  • Firma przygotowuje się do wdrażania nowego sklepu i potrzebujesz wsparcia w bezpiecznej migracji.
  • Brakuje kompetencji przydatnych w negocjacjach, rozmowach i briefowaniu firm technologicznych.
  • Firma nie wie jaki wybrać Software House dla projektu internetowego. Potrzeba wsparcia w podjęciu ważnych decyzji technologicznych.
  • Brakuje wewnętrznych kompetencji we wdrożeniu kluczowych narzędzi związanych z obsługą klienta, marketing automation, czy zarządzania treścią.
B2B E-Commerce Consultant

Konsulting technologiczny polega na zaangażowaniu zewnętrznego eksperta eCommerce, który pomoże w procesach technologicznych. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zaplanować odpowiednie rozwiązania oraz zamienić je w rzetelny harmonogram. Następnie razem ramię w ramię z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i wdraża nowe technologie.

Zamów bezpłatną konsultację

Doradztwo w sprzedaży – główne obszary wsparcia

  • Audyt e-commerce

    Nasze audyty są idealne dla ambitnych marek e-commerce, które chcą osiągnąć najlepszą w swojej branży obsługę użytkowników i klientów. Pomagamy w poprawie customer experience, user experience oraz optymalizacji konwersji.

  • Zbieranie wymagań i analiza przedwdrożeniowa

    Identyfikacja kluczowych wymagań jest kluczowym elementem każdego projektu zmiany technologii, dlatego współpracujemy z markami, aby zrozumieć ich potrzeby i wymagania e-commerce poprzez serię kompleksowych warsztatów i końcowy dokument dla agencji wdrożeniowych.

  • Zmiana platformy e-commerce

    Zrealizowaliśmy szeroką gamę złożonych, wysokobudżetowych projektów replatformingu na wielu różnych platformach e-commerce. Zarządzamy całym projektem, od doradztwa w zakresie zbierania wymagań, negocjacje z partnerami i nadzór nad wdrożeniem.

  • Wybór platformy

    Pomagamy w bezstronnym wyborze nowej platformy. Mamy doświadczenie we wspieraniu lub kierowaniu wyborem platformy e-commerce, pracując z większością głównych narzędzi e-commerce z markami z całego świata, takimi jak Shopify, Magento, Presta i nie tylko.

  • Wsparcie w zarządzaniu zmianą technologii

    W przypadku firm, które potrzebują praktycznego wsparcia, pomagamy w zarządzaniu migracją, wdrożeniem technologii czy budowy nowego sklepu internetowego.

  • Wsparcie w wyborze firmy wdrożeniowej

    Nasze wsparcie koncentruje się na zdefiniowaniu celów biznesowych zmiany, gromadzeniu wymagań funkcjonalnych, ocenie technologii, definiowaniu stosu technologicznego, a następnie wyborze partnerów integracyjnych.

Jak wygląda proces współpracy?

Nasz model współpracy oparliśmy na trzech, następujących po sobie krokach.

Warsztat zerowy

Koncepcja rozwiązań

Wdrożenie rozwiązań

  • Szczegółowe omówienie procesów sprzedażowych i marketingowych w organizacji
  • Wizja lokalna w organizacji klienta
  • Analiza danych klienta wykonywana przez konsultantów biznesowych oraz ekspertów w dziedzinie technologii, marketingu i sprzedaży
  • Wskazanie obszarów, które wymagają zmian
  • Określenie strategicznych celów i kierunków rozwoju technologii
  • Opracowanie dokumentu analizy biznesowej z wnioskami ekspertów


  • Przedstawienie propozycji rozwiązań w zakresie rozwoju sprzedaży internetowej:

  • usługi doradcze w wybranych obszarach
  • audyt i wdrożenia zmian w narzędziach marketingowych i systemach sklepowych + automatyzacja procesów – sprzedaży, reklam, obsługi klienta
  • usługi szkoleniowe, rekrutacyjne i/lub interim management
  • Wdrożenie ustalonych rozwiązań, przy profesjonalnym wsparciu Konsultantów, którzy zadbają o wysoki poziom i płynność procesu
  • Monitoring procesu zmian i analiza efektów
  • Bieżące konsultacje z klientem i weryfikacja przyjętych kierunków działania
  • W razie potrzeby i zmian rynkowych – rozszerzenie lub modyfikacja ustalonych rozwiązań
  • Pracując z nami zyskujesz

    • Czas

      Znajdujemy odpowiedź na każde pytanie ze świata e-commerce. Budujemy strategię i procesy, pomagamy w zarządzaniu, dzięki temu odzyskujesz czas.
    • Spokój

      Profesjonalne prognozowanie wyników pomaga lepiej spać i spokojniej myśleć o przyszłości. Poukładane procesy technologiczne i sprzedażowe zapewniają oszczędności i spokój
    • Kompetencje

      Uzupełniamy Twój zespół o kompetencje e-commerce, o które ciężko na rynku. Zapewniamy doświadczenie całego zespołu, oraz transferujemy tę wiedzę do Twojego biznesu.

    Konsekwentnie budujemy naszą specjalizację w sprzedaży poprzez eCommerce. Naszym celem jest maksymalizowanie wartości dla klientów, przy zachowaniu atrakcyjnych warunków współpracy dostępnych również dla małych i średnich firm.

    Nasze doświadczenie to inwestycja na poziomie 30% wynagrodzenia Dyrektora eCommerce na etacie.

    Zamów bezpłatną konsultację

    Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa z jednym z naszych konsultantów.

    W czasie bezpłatnej konsultacji można sprawdzić kompetencje konsultanta oraz poszukać wstępnych rozwiązań problemów lub wyzwań, które są obecnie najważniejsze dla firmy.

    Zamów bezpłatną konsultację

    Miarą naszego sukcesu są wyniki naszych Klientów

    Success Story – Ewolucja tradycyjnej sprzedaży B2C/B2B do e-commerce

    Więcej
    Więcej case studies

    Poznaj opinie o nas

    Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

    Łukasz Grajewski / SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o.o, Sp. K. (SklepBiegacza.pl) Dyrektor e-commerce

    Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

    Maciej Serafin / PHU A/B/C Vice President of eCommerce

    Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

    Adam Gierek / Europ24 Prezes Zarządu

    Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

    Miłosz Ryniecki / Fluentbe.com CEO

    Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

    Jakub Lejwoda / MMANIAK Dyrektor zarządzający eCommerce
    Nasi klienci