fbpx

Doradztwo z obsługi klienta internetowego

Pomagamy osiągnąć firmom wysoką jakość obsługi klienta, która jest kluczowym elementem marketingu. Poprzez doradztwo w zakresie technologii, logistyki i narzędzi poprawiamy zadowolenie i powracalność klientów firmy.

  • Chcesz zmienić platformę i przeprowadzić bezpieczną migrację, żeby finalnie zwiększyć sprzedaż
  • Twój zespół ma 100 pomysłów na zmiany elementów sklepu, a Ty masz poczucie, że przynosi to głównie koszty
  • Twój zespół lub agencja działa w niepewny sposób, przepalając czas i budżety na testy.
  • Twój sklep nie przynosi oczekiwanych wyników sprzedaży.
  • Czujesz, że nie wykorzystujesz potencjału aktualnego sklepu

Doradztwo w obsłudze klientów –  jakie są rozwiązania?

  • Wybór i wdrożenie automatyzacji marketingu

  • Doświadczenia klienta (Customer Experience/CX)

  • Polityka cenowa i plany promocyjne

  • Wdrożenie automatyzacji, personalizacji oraz rekomendacji

  • Szkolenie zespołu z obsługi klienta i budowania retencji

Jak działamy?

Nasz model współpracy oparliśmy na trzech, następujących po sobie krokach.

Warsztat zerowy

Propozycja rozwiązań

Wdrożenie rozwiązań

  • Szczegółowe omówienie procesów w organizacji
  • Wizja lokalna w organizacji klienta
  • Analiza danych klienta wykonywana przez konsultantów biznesowych oraz ekspertów w dziedzinie technologii, marketingu i sprzedaży
  • Wskazanie obszarów, które wymagają zmian
  • Przedstawienie propozycji rozwiązań:

  • usługi doradcze w zakresie strategii marketingowej, taktyki sprzedażowej, procesów obsługi klienta
  • audyt i wdrożenia zmian w narzędziach marketingowych i systemach sklepowych + automatyzacja procesów – marketingu, reklam, obsługi klienta
  • usługi szkoleniowe, rekrutacyjne i/lub interim management
  • Wdrożenie ustalonych rozwiązań, przy profesjonalnym wsparciu Konsultantów, którzy zadbają o płynność procesu
  • Monitoring procesu zmian i analiza efektów
  • Bieżące konsultacje z klientem i weryfikacja przyjętych kierunków działania
  • W razie potrzeby i zmian rynkowych – rozszerzenie lub modyfikacja ustalonych rozwiązań
  • Co zyskujesz?

    • Czas

      Budujemy strategię i procesy, pomagamy w zarządzaniu, dzięki temu odzyskujesz czas. A Twoje cele są realizowane szybciej.
    • Spokój

      Profesjonalne przygotowana strategia pomaga lepiej spać i spokojniej myśleć o przyszłości. Poukładane procesy e-commerce zapewniają oszczędności i spokój.
    • Zyski

      Zapewniamy doświadczenie całego naszego zespołu, oraz transferujemy tę wiedzę i doświadczenie do Twojego zespołu i biznesu, na korzyść wzrostu zysku i rentowności.
    Paweł Szymoniak Dyrektor pionu eCommerce i Marketingu

    Najlepszym pierwszym krokiem jest niezobowiązująca rozmowa telefoniczna o Twoich celach i wyzwaniach. Następnie wspólnie z dopasowanym Doradcą znajdziemy wstępne rozwiązania podczas bezpłatnej konsultacji.

    Podczas rozmowy poruszymy m.in.:

    • Określenie bieżącego stanu organizacji
    • Zidentyfikowanie kluczowych problemów
    • Zdefiniowanie potrzeb i oczekiwań klienta
    • Ustalenie wstępnych celów
    Skontaktuj się z nami

    Konsulting ds. utrzymania klienta polega na zaangażowaniu zewnętrznego eksperta, który pomaga zidentyfikować luki w obsłudze klienta i rozwiązać je w celu zwiększenia lojalności klientów. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga przeanalizować obawy klientów, zaproponować rozwiązania i poprawić jakość obsługi klienta, aby częściej wracali bezpośrednio do sklepu internetowego. Następnie razem ramię w ramię z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię utrzymania klientów.

    • Nie masz odpowiednich kompetencji do zweryfikowania potencjału retencji klientów
    • Nie masz czasu na odpowiednie zarządzanie działaniami lojalnościowymi
    • Twój zespół nie ma pomysłu jak podejść do budowy przewagi konkurencyjnej za pomocą powracalności klientów
    • Nie masz jeszcze wystarczających środków do zatrudnienia Dyrektora lub Menedżera
    • Nie masz doświadczenia w prowadzeniu działań z zakresu obsługi większej ilości klientów po pierwszym etapie wzrostu

    Miarą naszego sukcesu są wyniki naszych Klientów

    Jak zwiększyć sprzedaż online w sklepie marki odzieżowej dzięki poukładaniu procesów marketingowych? Case study współpracy z zarządem i zespołem Volcano

    Więcej
    Więcej case studies

    Poznaj opinie o nas

    Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

    Łukasz Grajewski / SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o.o, Sp. K. (SklepBiegacza.pl) Dyrektor e-commerce

    Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

    Maciej Serafin / PHU A/B/C VP of eCommerce

    Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

    Adam Gierek / Europ24 Właściciel

    Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

    Miłosz Ryniecki / Fluentbe.com CEO

    Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

    Jakub Lejwoda / MMANIAK Współwłaściciel
    Nasi klienci