Wynagrodzenie wynosi od 7000 zł – 12000 zł netto B2B (umowa o pracę – brutto) – etat / w okresie próbnym istnieje możliwość pracy nad jednym projektem w wymiarze od 32h do 96h / mc. Szukamy osoby, która docelowo będzie z nami pracowała w pełnym wymiarze czasu.

Miejsce pracy: W większości czasu zdalnie, cyklicznie u Klienta. Oczekiwane minimum raz w tygodniu w biurze w Warszawie.

Bezpośrednia praca z klientem (w większości właściciel / członek zarządu), jego zespołem, oraz agencjami. Odpowiedzialność za analizę biznesu, wspólnie zaprojektowanie strategii, najlepsze rekomendacje poprawiające marketing i podnoszące sprzedaż, oraz stałe wsparcie w działaniach i koordynacji taktyk za pomocą wspólnie rekrutowanego działu marketingu i sprzedaży klienta oraz agencji. Nie obawiamy się zakasać rękawów i jeżeli sytuacja tego wymaga zająć się działaniami specjalistycznymi.

Strategic Mind to firma wyspecjalizowana w naprawie marketingu i podnoszeniu sprzedaży w małych i średnich sklepach internetowych. Znamy drogę do sukcesu ecommerce, pomagamy ją wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą małych i średnich sklepów, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy bierzemy odpowiedzialność za rozwój i wzrost biznesu. W naszym zespole poznasz tylko praktyków z doświadczeniem w pracy po stronie sklepów internetowych, byłych i obecnych strategów, menadżerów i specjalistów ecommerce marketingu i sprzedaży.

Łączymy komplementarne umiejętności w jednym zespole. Posiadamy unikalną wiedzę i know how, które wpływa na sukces sklepów internetowych. Nie jesteśmy alternatywą dla agencji reklamowej. Wspieramy właścicieli w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują cele. Tworzymy strategię i dbamy o jej egzekucję. W naszym zespole poznasz tylko praktyków z doświadczeniem w pracy po stronie sklepów internetowych.

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  1. Bezpośrednie konsultacje z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce
  2. Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.
  3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami
  4. Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
  5. Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.
  6. ścisła współpraca ze wspólnie wybranymi pracownikami, oraz agencjami.

Oczekiwania

  1. praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych – nie musisz mieć oficjalnego doświadczenia w byciu manadżerem, jeżeli pełniłeś taką rolę nieoficjalnie to taka forma nam również odpowiada
  2. praktyczna znajomość seo, sem, fb ads, cro, ux, em&ma i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień)
  3. doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji
  4. wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów
  5. odpowiedzialność i dyscyplina pracy
  6. umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności
  7. analityczne i strategiczne myślenie, ale nastawione na egzekucję, nie teoretyzowanie
  8. mile widziane doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej
  9. wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych
  10. stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu
  11. potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz
  12. czytanie ze zrozumieniem

Co oferujemy

  1. stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności
  2. możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę
  3. kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi konsultantami w naszym zespole i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych
  4. stałą edukację – mocno na to stawiamy i wspieramy
  5. możliwość częściowej pracy zdalnej / praca w biurze w Warszawie
  6. umowa o prace / B2B

Jeżeli masz sukcesy w pracy na rzecz sklepów internetowych, chcesz zmienić ciepłą posadę na pracę dla kilku projektów pełną wyzwań, ale również stałego rozwoju:

  1. Podeślij CV na adres: pawel.szymoniak@strategicmind.pl w tytule podaj nazwę stanowiska.
  2. W treści dodaj odpowiedź na pytania:
    a) w jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingową (plan marketingowy na kanały, działy, działania)
  3. b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA w skali od jednego do dziesięciu
  4. c) jakie porażki związane z pracą do tej pory miałeś i czego się z nich nauczyłeś?