[activecampaign]

Budowanie zespołu to wyzwanie dla wielu właścicieli sklepów internetowych. Stanowisk do obsadzenia jest sporo, a budżet to istotny element tej układanki. Jakie role powinieneś obsadzić jako pierwsze? Które działania i projekty warto realizować w zespole wewnętrznym, a co można zlecić zewnętrznym agencjom? Jakie wskaźniki mierzyć, żeby oceniać efektywność zespołu i skutecznie rozliczać jego działania? Swoją wiedzą na temat budowania zespołów e-Commerce w 34 odcinku podcastu Marka Kicha – Sztuka Ecommerce dzieli się Paweł Paszkowski – E-Commerce i Marketing Manager od lat związany z tworzeniem i prowadzeniem projektów internetowych. Paweł swoje doświadczenie zdobywał, pracując dla takich marek jak Koszulkowo czy Allegro, Frisco dla Biznesu, a od blisko dwóch lat doradza i prowadzi projekty strategiczne dla ecommerce w strukturze Strategic Mind.

Skontaktuj się z nami!

Opisz nam wyzwanie lub problem przed którym stoi Twoja firma, dzięki temu będziemy mogli lepiej przygotować się do stworzenia oferty współpracy. Jeżeli chcesz skontaktować się bezpośrednio, napisz: pawel.szymoniak@strategicmind.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *