Wynagrodzenie: 7000 zł – 12000 zł brutto (B2B netto + VAT)

Dla kogo: Tylko dla osób mających praktyczne doświadczenie w pracy po stronie eCommerce (Klientów).

Miejsce pracy: praca zdalna / Warszawa – biuro do cyklicznych spotkań

Strategic Mind to firma strategiczno-doradcza wyspecjalizowana w układaniu marketingu i podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych. Znamy drogę do sukcesu ecommerce, pomagamy ją wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą ecommerce, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy wysoką odpowiedzialność i brak wymówek.

Łączymy komplementarne umiejętności w jednym zespole. Posiadamy unikalne doświadczenia i know how, które bezpośrednio wpływają na wynik naszych Klientów. Nie jesteśmy alternatywą dla agencji reklamowej oraz ecommerce managera. Wspieramy właścicieli w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują cele. Współtworzymy strategię marketingową oraz taktykę komunikacji i dbamy o jej prawidłową egzekucję wspólnie z zespołem Klienta i potencjalnie agencjami.
Bezpośrednia praca z klientem (w większości właściciel / członek zarządu / dyrektor ecommerce), jego zespołem, oraz potencjalnie agencjami. Odpowiedzialność za analizę biznesu, wspólnie zaprojektowanie strategii, najlepsze rekomendacje poprawiające marketing i podnoszące sprzedaż, oraz stałe wsparcie w działaniach i koordynacji taktyk za pomocą wspólnie rekrutowanego działu marketingu i sprzedaży klienta oraz agencji. Nie obawiamy się zakasać rękawów i jeżeli sytuacja tego wymaga zająć się działaniami specjalistycznymi.
Wynagrodzenie: od 7000 zł – 12000 zł netto faktura B2B (lub brutto w przypadku umowy o dzieło/zlecenie, o pracę) – pełny wymiar. W okresie próbnym istnieje możliwość pracy nad projektami w wymiarze od 32h do 96h / mc.

Miejsce pracy: W większości czasu zdalnie, w razie potrzeby u Klienta. Mile widziane cykliczne spotkania w biurze w Warszawie.


Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  1. Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce 
  2. Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.
  3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami
  4. Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
  5. Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.
  6. Ścisła współpraca i kontrola wspólnie wybranego zespołu

Oczekiwania:

  1. Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych – nie musisz mieć oficjalnego doświadczenia w byciu manadżerem, jeżeli pełniłeś taką rolę nieoficjalnie to taka forma nam również odpowiada.
  2. Praktyczna znajomość seo, sem, fb ads, cro, ux, em&ma i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień).
  3. Doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji.
  4. Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów.
  5. Odpowiedzialność i dyscyplina pracy.
  6. Umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności.
  7. Analityczne i strategiczne myślenie.
  8. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej.
  9. Mile widziana znajomość branży narzędziowej (elektro), home, beauty, sportowej.
  10. Wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych oraz systemów analitycznych.
  11. Stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu.
  12. Potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz.
  13. Mile widziane predyspozycję do przekazywania wiedzy, szkolenia i rozwijania innych.

Co oferujemy:

  1. Stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności.
  2. Możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę.
  3. Kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi konsultantami w naszym zespole i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych i marek DTC.
  4. Stałą edukację – mocno na to stawiamy i wspieramy.
  5. Praca zdalna / praca w biurze w Warszawie idealnie minimum raz w tygodniu.
  6. Faktura B2B / umowa o dzieło, zlecenie, umowa o pracę.
  1. Podeślij CV na adres pawel.szymoniak@strategicmind.pl w tytule podaj nazwę stanowiska.
  2. W treści dodaj krótkie zwięzłe odpowiedzi na pytania:
    a) w jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingową (plan marketingowy na kanały, działy, działania)
    b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA w skali od jednego do dziesięciu każdą umiejętność.
    c) jakie porażki związane z pracą do tej pory miałeś i czego się z nich nauczyłeś?