Chief Consulting Officer
Poszukujemy osoby na stanowisko: Chief Consulting Officer, z doświadczeniem w zarządzaniu, rekrutacją i rozwojem konsultantów, obsługą klienta i codzienną operacją.
Strategic Mind to niezależna firma doradczo-szkoleniowa, wyspecjalizowana w ecommerce. Znamy elementy przydatne do osiągnięcia sukcesu w e-commerce, pomagamy je wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy z ambitnymi przedsiębiorcami nad rozwojem i skalowaniem ich biznesów internetowych.
Zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem obsługi klienta – konsultantami (poziom managerów i dyrektorów eCommerce)
- Zatrudnienie i wdrożenie konsultantów (wewnętrznie), oraz managerów i ekspertów (zewnętrznie)
- Rozwój kompetencji konsultantów w zakresie pracy w tym charakterze, oraz z zakresu metodyki firmy (wspólnie z trenerami zewnętrznymi oraz team leaderem)
- Budowa i optymalizacja procesów sprzedaży doradczej, obsługi klienta i projektów
- Współpraca z działem sprzedaży nad ofertami dla nowych klientów i rozwojem aktualnych klientów – Account management, cross i up sell
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w współpracy z kluczowymi klientami firmy konsultingowej (Zarządy, wyższa kadra zarządzająca) z branży e-commerce
- Wysokie umiejętności budowy relacji z osobami decyzyjnymi (właściciele firm, prezesi, zarząd)
- Doświadczenie w budowaniu i optymalizacji procesów obsługi klienta usług doradczych, rekrutacyjnych, szkoleniowych.
- Umiejętność zarządzania i rozwijania talentów
- Zarządzanie operacjami, hr, obsługą klienta
- Doświadczenie na tego typu stanowisku w firmie usługowej: doradztwo, szkolenia, software house lub agencji.
Oferujemy
- Prace w rozwijającej się firmie, która stawia na rozwój pracowników z poukładaną strategią sprzedaży i marketingu
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej – cykliczne spotkania w siedzibie firmy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Zdefiniowana ścieżka kariery
- Opcja na udziały
- Wynagrodzenie składające się z podstawy, premii i prowizji
Jak wygląda proces rekrutacji?
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkane online z CEO firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją.