Od ponad 10 lat buduje strategie dla sklepów internetowych. Projektuje i wdraża nowoczesne rozwiązania z zakresu e-commerce, marketingu i technologii. Pomaga naszym klientom w transformacji ich biznesów do kanału internetowego oraz w budowie ich widoczności on-line.

– strategia obecności w kanale e-commerce,
– poszukiwanie nowych rozwiązań na zwiększenie sprzedaży w kanale internetowym,
– zewnętrzne wsparcia w zakresie zarządzania działaniami Twojej firmy w obszarze e-commerce,
– wsparcie w zakresie budowy zespołu e-commerce i marketingu,
– podnoszenie kompetencji w obszarze e-commerce i marketingu,

Pracował min. dla takich marek jak: Allegro, Frisco SA, bdsklep.pl, koszulkowo.com, torres.pl, oraz jako konsultant Strategic Mind: phuabc.com.pl, rowerzysta.pl, Jean Louis David, Desportivo, Zgoda FC, Sklep Biegacza.pl.

Prowadzi zajęcia i szkolenia z zakresu e-commerce i marketingu przy współpracy m.in. z Politechniką Białostocką oraz Samsung Inkubatory.