Miejsce i rodzaj pracy: praca zdalna / na początku jest opcja pracy w niepełnym wymiarze czasu

Opis stanowiska: Szukamy specjalisty ds. marketingu z dobrym contentowym backgroundem w B2B. Umiejącym w marketing automation / inbound marketing (tutaj mamy fajny zespół z doświadczeniem w hubspot, active campaing, crm), generowaniu i edukacji leadów i dalszej kwalifikacji za pomocą działań reklamowych (fb / google ads etc) oraz marketingu bezpośredniego. Jeżeli nie boisz się pracy na styku marketingu i sprzedaży. Idealnie jak masz doświadczenie z wystąpieniami publicznymi.

Strategic Mind to firma doradcza wyspecjalizowana w naprawie marketingu i podnoszeniu sprzedaży w małych i średnich sklepach internetowych. Znamy drogę do sukcesu ecommerce, pomagamy ją wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą małych i średnich sklepów, dzięki temu mamy duży wpływ na rozwój i wzrost biznesu.

Łączymy komplementarne umiejętności w jednym zespole. Posiadamy unikalną wiedzę i know how, które wpływa na sukces sklepów internetowych.

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  1. tworzenie treści marketingowych na potrzeby: strony internetowej, social mediów, bloga, reklam, mailingu; materiałów video, komunikatów prasowych firmy Strategic Mind.
  2. optymalizacja i analiza umieszczanych materiałów na stronach internetowych firmy, mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych, dokumentach firmy.
  3. współpraca z zespołem w zakresie realizowanych działań marketingowych m.in. przygotowywanie case studies naszych projektów
  4. samodzielne analizowanie, badanie potrzeb i problemów i finalnie wyszukiwanie pomysłów na content, który daje wartość naszym klientom oraz realizuje cele naszej firmy
  5. dystrybucja contentu zgodnie z najlepszymi prakrykami seo, sem, fb ads etc
  6. lead generation – marketing bezpośredni, formularze, pozyskiwanie leadów za pomocą systemów reklamowych
  7. lead nurturing – edukacja i przygotowanie leada do rozmowy handlowej
  8. kwalifikacja leadów i przekazanie odpowiedniej i wyedukowanej osoby do działań handlowych

Oczekiwania

  1. dobrej znajomości zagadnień dotyczących SEO oraz doświadczenia w planowaniu i tworzeniu contentu – doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane dla branży ecommerce
  2. umiejętności tworzenia angażujących tekstów oraz bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i interpunkcji
  3. zainteresowania lub doświadczenia w pracy w ecommerce
  4. znajomości zagadnień marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta ecommerce
  5. mile widziane doświadczenie w kreowaniu treści dla software house, agencji reklamowych, firm doradczych
  6. znajomości języka angielskiego
  7. znajomość systemów CRM, marketing automation, podcasty, oraz live.
  8. mile widziane doświadczenie w wystąpieniach publicznych

Co oferujemy

  1. możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę
  2. kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance), naszymi partnerami oraz konsultantami i analitykiem w naszym zespole i wspólna praca nad dostarczaniem wartościowych materiałów edukacyjnych
  3. stałą edukację – mocno na to stawiamy i wspieramy
  4. możliwość pracy zdalnej
  5. umowa zlecenie/dzieło/B2B
  6. stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, która buduje długotrwale relacje z najfajniejszymi ecommerce w Polsce
  7. możliwość przejęcia steru marketingu firmy lub kontynuowanie ścieżki bycia najlepszym specjalistą ds. marketingu dla rynku ecommerce w PL 😉

Co dalej?

  1. Podeślij CV na adres: pawel.szymoniak@strategicmind.pl w tytule podaj nazwę stanowiska.
  2. W treści dodaj odpowiedź na pytanie: Jak rozumiesz strategie marketingową i wymień jej kluczowe punkty.
  3. Prześlij próbki/linki do Twoich artykułów, lub innych materiałów, portfolia, referencji, case study, które stworzyłaś/stworzyłeś.