Grzegorz Fratczak zadał świetne pytania, a Paweł Paszkowski, który współpracuję ze Strategic Mind świetnie i merytorycznie odpowiedział. Polecamy, bo to ponad 70 minut strategicznych kwestii, o które trzeba zadbać będąc właścicielem lub zarządzającym ecommerce.
Autor podcastu, którego firma tworzy i pomaga w budowie ecommerce twierdzi, że duża część sklepów internetowych nie ma na siebie pomysłu, nie ma strategii i dryfują. I ten odcinek jest właśnie dla tych, co dryfują w e-commerce i chcą to zmienić.
Z odcinka dowiesz się m. in.:
- czym jest strategia w e-commerce
- czy warto postawić sklep internetowy
- jak zdefiniować propozycję wartości
- wyróżnik sklepu internetowego – jak go znaleźć
- znaczenie analizy konkurencji w budowaniu strategii w e-commerce
- trzy najważniejsze elementy strategii sklepu internetowego
- na jaki okres czasu ją tworzyć
- jaki obrać cel strategii
- polityka cenowa, oferta i komunikacja w strategii e-commerce
- dlaczego strategie nie działają
- jak wdrażać strategię w e-commerce
- czy zatrudnić kogoś do zrobienia strategii dla sklepu internetowego
Zawierzyliśmy Pawłowi i agencji Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.
Maciej Serafin | VP of eCommerce – PHU A/B/C