Grzegorz Fratczak zadał świetne pytania, a Paweł Paszkowski, który współpracuję ze Strategic Mind świetnie i merytorycznie odpowiedział. Polecamy, bo to ponad 70 minut strategicznych kwestii, o które trzeba zadbać będąc właścicielem lub zarządzającym ecommerce.

Autor podcastu, którego firma tworzy i pomaga w budowie ecommerce twierdzi, że duża część sklepów internetowych nie ma na siebie pomysłu, nie ma strategii i dryfują. I ten odcinek jest właśnie dla tych, co dryfują w e-commerce i chcą to zmienić.

Z odcinka dowiesz się m. in.:

  • czym jest strategia w e-commerce
  • czy warto postawić sklep internetowy
  • jak zdefiniować propozycję wartości
  • wyróżnik sklepu internetowego – jak go znaleźć
  • znaczenie analizy konkurencji w budowaniu strategii w e-commerce
  • trzy najważniejsze elementy strategii sklepu internetowego
  • na jaki okres czasu ją tworzyć
  • jaki obrać cel strategii
  • polityka cenowa, oferta i komunikacja w strategii e-commerce
  • dlaczego strategie nie działają
  • jak wdrażać strategię w e-commerce
  • czy zatrudnić kogoś do zrobienia strategii dla sklepu internetowego

Zawierzyliśmy Pawłowi i agencji Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

Maciej Serafin | VP of eCommerce – PHU A/B/C

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *