Strategia komunikacji ecommerce wynika ze strategii marketingowej. Nie wierzymy agencjom czy specjalistom, którzy sugerują, że są w stanie wygenerować długotrwały wzrost liczby klientów i ich powracalności, bez ustalenia kim jest Twój klient, jakie są Twoje przewagi (strategia / propozycja rynkowa). Etap taktyki odpowie na pytanie gdzie, kiedy i w jaki sposób dotrzemy do Twoich potencjalnych klientów. Zaplanujemy wspólnie lejek wynikający ze strategii, dzięki temu nie stracisz czasu i pieniędzy na testy. Ustalimy jakich kompetencji będziemy potrzebować.

Wybór potrzebnych kompetencji:
a) wybór zespołu
b) wybór managera
c) wybór agencji reklamowych
d) wybór software house

Przygotowanie i wdrożenie lejka marketingowo-sprzedażowego:
a) wybór kanałów marketingowych
b) zaprojektowanie i budowa struktur kampanii
c) customer journey

Narzędzia i systemy ecommerce:
a) wybór technologii lub platformy
b) wybór CRM i platformy marketing automation
c) system rekomendacji produktowych

Wytyczne do sposobu komunikacji

Wytyczne do spójnej identyfikacji wizualnej