fbpx

Masz trudności z rentownością i brakuje Ci pomysłów na poprawę wyników?

Dyrektor eCommerce jako usługa, która zapewni świeże spojrzenie, odpowiednie kompetencje oraz przeprowadzenie oczekiwanej zmiany od punktu A do B.

Usługa polega na zaangażowaniu zewnętrznego eksperta – naszego doświadczonego konsultanta, który pomoże we wdrożeniu strategii, procesów sprzedażowych i zarządzaniu działem poprzez tymczasowe zarządzanie. Dyrektor dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zoptymalizować istniejące procesy oraz wdrożyć je w organizacji Klienta znacznie szybciej. Następnie razem ramię w ramię z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię sprzedaży internetowej. Klient współpracując z nami zyskuje dostęp do całego zespołu, a nie tylko jednej osoby.

Nadzorujemy dział e-commerce w firmie i odpowiadamy za zarządzanie strategią sprzedaży online, integrując w swojej pracy działanie wielu obszarów codziennego funkcjonowania biznesu. E-commerce Director jest również odpowiedzialny za zarządzanie kanałem sprzedaży online w sklepie internetowym oraz w kanale marketplace. Do równie ważnych zadań należy optymalizowanie procesów e-commerce i wdrożenie procesów analizy i kontroli.

Umów bezpłatną konsultację
  • Decyzje i działania oparte na doświadczeniu i twardych danych
    zamiast metody prób i błędów.
  • Szeroki zakres wiedzy Konsultantów w każdym obszarze: strategii e-sprzedaży, procesom, zarządzania projektami i wdrożeniem technologii i automatyzacji
  • Każdy z konsultantów ma średnio 10 letnie praktyczne doświadczenie, w tym większość na stanowiskach menedżerskich i c-level
  • Poukładany, sprawdzony proces współpracy, doświadczenie oraz metodyka – nie działamy po omacku
  • Chęć i wysoką umiejętność dzielenia się wiedzą – uczymy zarządy i zespoły Klienta nowych kompetencji oraz przygotowujemy firmę do zatrudnienia e-commerce managerów w pełnym wymiarze.
  • Nie upieramy się tylko na pracę zdalną – szczególnie jeżeli chcemy wdrożyć procesy sprzedaży, logistyki czy obsługi klienta.
Skontaktuj się z nami
strategic mind

Dyrektor eCommerce na godziny – jak wygląda współpraca?

Za każdą współpracę z klientem odpowiada nasz wewnętrzny konsultant – doświadczony manager lub dyrektor ecommerce, który korzysta z doświadczenia całego naszego zespołu. W przypadku potrzeby może przydzielić – eksperta z naszej firmy do tymczasowego zarządzania wybranym działem lub obszarem, dzięki temu mamy pewność najwyższej jakości usługi, odpowiedzialności za wszystkie kluczowe do wzrostu obszary, a klient wdrożone procesy przed zatrudnieniem dyrektora w pełnym wymiarze.

  • Technologia sprzedaży internetowej

    Pomagamy zespołom w uporządkowaniu strategii sprzedaży bezpośrednio w sklepie internetowym. Działamy według naszego doświadczenia w optymalizacji sklepu internetowego, oferty po personalizację komunikacji i migrację serwisu.

  • Zarządzanie marketingiem

    Pomagamy we wdrożeniu strategii marketingowej, która zwiększa ilość nowych klientów i zysków oraz poprawia powracalność zmniejszając koszty.

  • Obsługa klienta i realizacja

    Pomagamy osiągnąć firmom wysoką jakość obsługi klienta, która jest kluczowym elementem marketingu. Poprzez wsparcie w zakresie technologii, narzędzi i rozwoju zespołu obsługi klienta poprawiamy zadowolenie i powracalność klientów firmy.

W małych i średnich firmach sprzedających w kanale internetowym brakuję kompetencji Dyrektora eCommerce, który jest niezbędny do poprawy wyników eCommerce lub poukładaniu firmy przed skalowaniem i zatrudnieniem dyrektora w pełnym wymiarze. W toku wieloletniej działalności naszej firmy często przyjmujemy rolę Dyrektora eCommerce na godziny, który jest odpowiedzialny za:

  • Wyznaczenie wspólnie z zespołem KPI i cele działu e-commerce
  • Poprzez wsparcie i warsztaty pomaga członkom zespołu, kiedy nie są w stanie samodzielnie rozwiązać problemu z realizacją KPI
  • Wyciąga wnioski ze statystyk, procesów i wprowadzać sukcesywne poprawki
  • Wskazuje obszary, które wymagają zmian
  • Wdraża procesy krok po kroku w zespole
  • Optymalizuje aktualne wyniki poprzez rozwój kompetencji zespołu i rekomendacje dla agencji
  • Rekrutuje i wdraża nowych członków zespołu
  • Automatyzuje powtarzalne procesy w sprzedaży internetowej
  • Nadzoruje zmiany technologii i narzędzi
  • Skontaktuj się z nami
    Strategic mind

    Jak wygląda proces współpracy?

    Nasz model współpracy oparliśmy na trzech, następujących po sobie krokach.

    Warsztat zerowy

    Plan współpracy

    Wdrożenie rozwiązań

    Projekt zawsze rozpoczyna się od warsztatu zerowego. Nasz manager pojawia się na jeden dzień w firmie klienta i skupia się na 3 głównych obszarach:

    • Zrozumienie celów stojących przed firmą,
    • Zmapowanie procesów zarządzania e-commerce(jak obecnie wykonywana jest praca?),
    • Ustalenie planu na współpracę z klientem.

    Plan na współpracę zawiera koncepcję tego, jak dokładnie konsultant miałby pełnić rolę zewnętrznego dyrektora e-commerce. Najczęściej taka współpraca jest świetnym momentem na to, aby zacząć najlepsze praktyki zarządzania w dziale sprzedaży internetowej, dlatego też, plan obejmuje naszą propozycję tego, co warto zoptymalizować i w jaki sposób.

  • Wdrożenie ustalonych rozwiązań, przy profesjonalnym wsparciu i zarządzaniu zmianą przez Dyrektor E-Commerce, który zadba o płynność procesu
  • Monitoring procesu zmian i analiza efektów
  • Bieżące konsultacje z klientem i weryfikacja przyjętych kierunków działania
  • W razie potrzeby i zmian rynkowych – rozszerzenie lub modyfikacja ustalonych rozwiązań
  • Co zyskujesz?

    • Czas

      Wdrażamy strategię i procesy, pomagamy w zarządzaniu, dzięki temu odzyskujesz czas. A cele zespołu i agencji są realizowane szybciej.
    • Spokój

      Profesjonalnie wdrożone procesy pomagają lepiej spać i spokojniej myśleć o przyszłości. Poukładane rutyny operacyjne zespołu e-commerce zapewniają oszczędności i spokój.
    • Zyski

      Zapewniamy doświadczenie całego naszego zespołu, oraz transferujemy tę wiedzę i doświadczenie do zespołu i biznesu klienta, na korzyść wzrostu zysku i rentowności.

    Znamy marże i poziom zysków sklepów internetowych, dlatego budujemy tak naszą firmę, żeby koszty były dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet 3 osobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy wdrażają najlepsze procesy.

    Najczęściej, koszty współpracy oscylują w okolicach 25 – 100% średniego wynagrodzenia dyrektora na etacie. Z przewagą, że klient i jego zespół otrzymują doświadczonego dyrektora natychmiast. Nasz dyrektor e-commerce może zacząć zarządzać działem e-commerce w przeciągu ciągu kilku dni, zamiast kilku miesięcy.

    Dla osób, które uznają, że wsparcie w tych obszarach mogłoby być interesujące, warto zamówić bezpłatną konsultację i dowiedzieć się więcej podczas rozmowy z naszym konsultantem.

    Umów bezpłatną konsultację

    Miarą naszego sukcesu są wyniki naszych Klientów

    Case Study – Jak naprawić rentowność firmy w kilka miesięcy?

    Więcej
    Więcej case studies

    Poznaj opinie o nas

    Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

    Łukasz Grajewski / SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o.o, Sp. K. (SklepBiegacza.pl) Dyrektor e-commerce

    Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

    Maciej Serafin / PHU A/B/C Vice President of eCommerce

    Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

    Adam Gierek / Europ24 Prezes Zarządu

    Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

    Miłosz Ryniecki / Fluentbe.com CEO

    Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

    Jakub Lejwoda / MMANIAK Dyrektor zarządzający eCommerce
    Nasi klienci