Audyt ecommerce – na czym polega?
Audyt e-commerce to spersonalizowany proces diagnostyki i rozwiązania problemów biznesowych, oparty na mapowaniu strategii, procesów oraz zarządzania, dostarczający firmom konkretnego planu naprawczego.
Poprzez nowoczesny audyt eCommerce diagnozujemy problemy firm handlowych i produkcyjnych na każdym etapie rozwoju sprzedaży internetowej.
Audyt e-commerce to spersonalizowany proces diagnostyki i rozwiązania problemów biznesowych, oparty na mapowaniu strategii, procesów oraz zarządzania, dostarczający firmom konkretnego planu naprawczego.
Analizujemy segmenty, propozycję wartości, przewagę konkurencyjną oraz ofertę, dzięki czemu mamy odpowiednią bazę do poprawy codziennych działań i procesów.
Analizujemy strukturę i procesy zarządzania, oraz wykorzystania zasobów, dostarczając wglądu niezbędnego do doskonalenia strategii i skuteczności działań sprzedażowych online.
Analiza strategii, taktyk promocyjnych, komunikacji i wyników, umożliwiający ocenę skuteczności działań oraz dostarczający podstaw do doskonalenia kampanii i osiągania lepszych rezultatów.
Analizujemy etapy sprzedaży, interakcji klientów oraz efektywności działań w ramach procesu sprzedażowego online, mająca na celu identyfikację punktów optymalizacji i poprawy doświadczenia klienta.
Badamy infrastrukturę technologiczną, narzędzia oraz potencjał automatyzacji w sklepie internetowym, celem optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i poprawy obsługi klienta.
Niezależna ocena umiejętności, wiedzy i zdolności pracowników oraz agencji, mająca na celu zidentyfikowanie silnych stron oraz obszarów potrzebujących rozwoju w celu poprawy wydajności i osiągnięcia celów.
Nasz audyt skupia się na konkretnych problemach i potrzebach klienta, co pozwala opracować rozwiązania idealnie dopasowane do jego sytuacji.
Dzięki analizie dostarczamy klientom gotowy plan działań naprawczych, który mogą wdrożyć od razu, przyspieszając poprawę wyników.
Oferujemy rzetelną analizę, a także rekomendacje oparte na dowodach, co umożliwia klientom podjęcie świadomych decyzji i skuteczne działania naprawcze.
Koszt audytu eCommerce może się różnić w zależności od skomplikowania problemu, zakresu analizy oraz sytuacji firmy. Ceny zazwyczaj zaczynają się od kilku tysięcy złotych. Warto skontaktować się z nami, aby uzyskać dokładną ofertę cenową opartą o etap, w którym znajduje się firma klienta.
Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.
Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.
Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.
Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!
Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.