fbpx

Diagnostyka sprzedaży internetowej

Poprzez nowoczesny audyt eCommerce diagnozujemy problemy firm handlowych i produkcyjnych na każdym etapie rozwoju sprzedaży internetowej.

strategic mind

Audyt e-commerce to spersonalizowany proces diagnostyki i rozwiązania problemów biznesowych, oparty na mapowaniu strategii, procesów oraz zarządzania, dostarczający firmom konkretnego planu naprawczego.

Audyt eCommerce – główne obszary

  • Audyt strategii

    Analizujemy segmenty, propozycję wartości, przewagę konkurencyjną oraz ofertę, dzięki czemu mamy odpowiednią bazę do poprawy codziennych działań i procesów.

  • Audyt zarządzania

    Analizujemy strukturę i procesy zarządzania, oraz wykorzystania zasobów, dostarczając wglądu niezbędnego do doskonalenia strategii i skuteczności działań sprzedażowych online.

  • Audyt marketingu

    Analiza strategii, taktyk promocyjnych, komunikacji i wyników, umożliwiający ocenę skuteczności działań oraz dostarczający podstaw do doskonalenia kampanii i osiągania lepszych rezultatów.

  • Audyt sprzedaży internetowej

    Analizujemy etapy sprzedaży, interakcji klientów oraz efektywności działań w ramach procesu sprzedażowego online, mająca na celu identyfikację punktów optymalizacji i poprawy doświadczenia klienta.

  • Audyt technologiczny

    Badamy infrastrukturę technologiczną, narzędzia oraz potencjał automatyzacji w sklepie internetowym, celem optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i poprawy obsługi klienta.

  • Audyt kompetencji

    Niezależna ocena umiejętności, wiedzy i zdolności pracowników oraz agencji, mająca na celu zidentyfikowanie silnych stron oraz obszarów potrzebujących rozwoju w celu poprawy wydajności i osiągnięcia celów.

  • Rozpoczynamy od zrozumienia celów klienta, identyfikacji problemów i oczekiwanych rezultatów audytu.
  • Przeprowadzamy dokładne badanie strategii sprzedażowej i marketingowej, aby ocenić, czy jest dostosowana do celów klienta.
  • Badamy procesy sprzedażowe, obsługę klienta i logistykę, aby zidentyfikować potencjalne obszary optymalizacji.
  • Z pomocą listy kontrolnej analizujemy sklep internetowy pod kątem użyteczności, wydajności technicznej i konwersji.
  • Ocena struktury organizacyjnej i zarządzania obszarami sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.
  • Analiza budżetowania, wyników marketingowych, rentowności i P&L, aby ocenić efektywność alokacji zasobów.
  • Na podstawie zebranych danych i analizy tworzymy szczegółowy plan działań naprawczych, koncentrujący się na rozwiązaniach dla zidentyfikowanych problemów.
Strategic mind

Audyt eCommerce – dlaczego warto?

  • Spersonalizowane rozwiązania

    Nasz audyt skupia się na konkretnych problemach i potrzebach klienta, co pozwala opracować rozwiązania idealnie dopasowane do jego sytuacji.

  • Natychmiastowe planowanie działań

    Dzięki analizie dostarczamy klientom gotowy plan działań naprawczych, który mogą wdrożyć od razu, przyspieszając poprawę wyników.

  • Efektywna i obiektywna analiza

    Oferujemy rzetelną analizę, a także rekomendacje oparte na dowodach, co umożliwia klientom podjęcie świadomych decyzji i skuteczne działania naprawcze.

Koszt audytu eCommerce może się różnić w zależności od skomplikowania problemu, zakresu analizy oraz sytuacji firmy. Ceny zazwyczaj zaczynają się od kilku tysięcy złotych. Warto skontaktować się z nami, aby uzyskać dokładną ofertę cenową opartą o etap, w którym znajduje się firma klienta.

Miarą naszego sukcesu są wyniki naszych Klientów

Success Story – Producent fmcg w ecommerce

Więcej
Więcej case studies

Poznaj opinie o nas

Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

Łukasz Grajewski / SZOPEX DUTKIEWICZ Sp. z o.o, Sp. K. (SklepBiegacza.pl) Dyrektor e-commerce

Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

Maciej Serafin / PHU A/B/C Vice President of eCommerce

Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

Adam Gierek / Europ24 Prezes Zarządu

Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

Miłosz Ryniecki / Fluentbe.com CEO

Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

Jakub Lejwoda / MMANIAK Dyrektor zarządzający eCommerce
Nasi klienci