[activecampaign]

Po średnio 10 latach pracy po stronie biznesów internetowych, naturalnie przyszedł czas na zdefiniowanie nowych wyzwań i celów na kolejną dekadę. Wiedzieliśmy, że chcemy być blisko strategicznych decyzji podejmowanych przez właścicieli e-commerce. Doradztwo ecommerce i konsulting marketingu wyszło naturalnie na drogę naszych doświadczeń.

W ostatnich latach rozmawialiśmy z wieloma osobami zarządzającymi małymi i średnimi sklepami internetowych.i zauważyliśmy powtarzające się problemy:

– brak wiedzy dotyczącej skuteczności i zasadności działań marketingowo-sprzedażowych pracowników, agencji i systemów, które generują dość spore koszty, a które coraz głośniej krzyczą, że bez nich biznes runie.

– brak wsparcia innych właścicieli i pewności w kluczowych decyzjach i problemach.

– zajmowania się bieżącymi zadaniami, a zapominanie o szerszym patrzeniu (strategii), która nie krzyczy najgłośniej, a jest kluczowa do dalszego rozwoju, skalowania, wzrostu.

Pomysł na powołanie firmy doradczej Strategic Mind, powstał naturalnie w trakcie tych spotkań, na bazie naturalnych potrzeb i sugestii wielu founderów. Z jednej strony by wypełnić tę rynkową lukę, ale przede wszystkim sprawić, że zajdzie oczekiwana przez właścicieli zmiana.

Nie jesteśmy kolejną agencją reklamową, która przejmuje typowe zadania agencji reklamowej. Nie jesteśmy również dla nich alternatywą. Wykorzystujemy naszą wieloletnią praktykę po stronie sklepów internetowych (marketing, sprzedaż, obsługa klienta) w ustaleniu

– w jakim miejscu jest organizacja,

– czy ma cele i jeżeli tak, to jakie

– wspólnym przygotowaniu strategii i taktyki

– płynnie przechodząc (a nawet w trakcie) do działań z wykorzystaniem zasobów sklepu (wiedza pracowników, umiejętności, systemy, agencje) i budżetu.

Nie przygotowujemy długich dokumentów ze strategią lub audytem, które kurzą się w szafie. Mamy szeroką wiedzę analityczną i na bieżąco monitorujemy czy docieramy do miejsca do którego ustaliliśmy czy musimy zmienić lub poprawić taktykę. Naszą rolą jest wsparcie właścicieli i ich teamu w ich codziennych problemach, wyznaczaniu kierunków, współpracy z agencjami, ale co najważniejsze w ustalaniu priorytetów na dany okres.

Aktualnie pracujemy z kilkoma osobami zarządzającymi sklepami internetowymi.

Poznaj nasze case studies, oraz referencje.

Skontaktuj się z nami!

Opisz nam wyzwanie lub problem przed którym stoi Twoja firma, dzięki temu będziemy mogli lepiej przygotować się do stworzenia oferty współpracy. Jeżeli chcesz skontaktować się bezpośrednio, napisz: pawel.szymoniak@strategicmind.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *