Szkolenia eCommerce – kiedy warto?
Warto je rozważyć szczególnie wtedy, gdy firma czuje, że sprzedaż rośnie, ale nie wiadomo dlaczego ani jak to powtórzyć. Kampanie działają, ale wyniki są niestabilne, trudne do przewidzenia i zaplanowania. Brakuje danych, mierników, strategii, a wszystko opiera się na intuicji lub działaniach „na czuja”.
Drugim sygnałem, że czas na szkolenie, może być stagnacja. Sklep działa, zespół coś robi, ale sprzedaż stoi w miejscu, a Ty nie wiesz, gdzie leży problem: w ofercie, technologii, UX, zespole, czy może polityce cenowej. Szkolenia pomagają spojrzeć na problemy sprzedaży z innej perspektywy i zidentyfikować prawdziwe bariery wzrostu.
Szkolenie eCommerce to dobry krok również wtedy, gdy działania są prowadzone, ale brakuje strategii i planowania. Budżety rosną, ale efektywność spada. Zespół realizuje zadania, ale nikt nie patrzy na to, jak zwiększać LTV, poprawiać konwersję czy budować skalowalny model sprzedaży.
Jeśli chcesz, żeby wzrost Twojej sprzedaży internetowej nie był dziełem przypadku to szkolenia eCommerce to pierwszy krok do odzyskania kontroli, zbudowania sprawnych procesów i świadomego rozwoju.



























