Doradztwo marketingowe
Doradztwo marketingowe – na czym polega?
Doradztwo marketingowe polega na zaangażowaniu zewnętrznego doradcy, który pomoże w poprawie wyników poprzez wdrożenie skutecznych strategii, procesów i kompetencji marketingowych. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm pomaga zaplanować odpowiednie rozwiązania oraz zamienić je w rzetelny harmonogram. Następnie razem ramię w ramię z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i wdraża dopasowane rozwiązania.
Określenie grup docelowych
Pomagamy w opracowaniu buyer person, dzięki czemu firmy są w stanie efektywnie zwiększać świadomość produktów i usług oraz przyciągać klientów.
Audyty marketingowe
Pomagamy w ocenie efektywności działań i bieżących wyników marketingu.
Zarządzanie marketingiem
Pomagamy w budowie strategii i procesów zarządczych. Wdrażamy sprawdzone rutyny, procedury i schematy niezbędne w skutecznym kierowaniu marketingiem wewnętrznym i współpracami z agencjami.
Konsultacje reklamowe
Pomagamy w poprawie wyników sprzedaży, poprzez wdrożenie strategii pozyskiwania klientów i wykorzystaniu sprawdzonych rozwiązań reklamowych.
Analityka marketingowa
Pomagamy w budowie procesów, narzędzi i dashboardów niezbędnych w analizie i interpretacji danych z działań marketingowych, co pozwala na trafne i uzasadnione decyzje dotyczące optymalizacji działań biznesowych i marketingowych.
Integracja marketingu i sprzedaży internetowej
Na podstawie strategii i lejka marketingowego udzielamy niezbędnych wskazówek, w jaki sposób poprawić wygląd i funkcjonalność sklepu internetowego. Budujemy platformy sprzedażowe, która komunikują wartości i potrzeby oczekiwanie przez klientów.
Lejki i systemy marketingowe
Łączymy działania świadomościowe z performance marketingiem, dzięki temu marketing znacznie poprawia wyniki i wykorzystuje w pełni swój potencjał, o którym zapomina większość firm.
Narzędzia marketingowe IT
Masz problem w swoich działaniach i wynikach marketingu?
Masz problem w swoich działaniach i wynikach marketingu? Zapisz się na bezpłatną konsultację marketingową.

Jak wygląda proces doradztwa marketingowego?
Każda firma jest unikalna i wymaga zastosowania zindywidualizowanych rozwiązań i planu na trudności, z którymi się mierzy. Z tego powodu każdą współpracę rozpoczynamy od warsztatu zerowego.
Warsztat zerowy
Raport i plan działań
Wdrożenie rozwiązań
Kontrola i optymalizacja
Warsztat zerowy i diagnostyka
Raport i plan działań
Po zakończeniu warsztatu zerowego przygotowujemy raport i planu działań dopasowanych do sytuacji i zasobów firmy klienta. Na tym etapie firmy decydują o dalszej współpracy.
Wdrożenie rozwiązań na podstawie planu

FAQ – najczęściej zadawane pytania o doradztwo marketingowe
-
Jeżeli obawiasz się informacji zwrotnych, rekomendacji zmian i szczerych ocen wyników – prawdopodobnie nie jesteśmy dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.
-
Najczęściej pracujemy z firmami MŚP (od 5 pracowników). Z naszego doradztwa mogą skorzystać również mniejsze firmy, które od początku chcą budować biznes na solidnych marketingowych fundamentach. Pracujemy również z dużymi firmami, w których działania marketingowe wkradł się chaos i marnotrastwo.
-
Tak, warsztat jest płatny. Warsztat prowadzi doświadczony konsultant – dyrektor marketingu i sprzedaży, który dzięki warsztatowi przygotowuje wspólnie z naszym zespołem dokładny raport stanu firmy klienta i plan działań naprawczych lub rozwojowych.
-
Trudności, z którymi zmagali się nasi dotychczasowi klienci są najczęściej złożone. Skorzystaj z Bezpłatnej Konsultacji, aby sprawdzić czy na Twoje pytanie wystarczy jednorazowa konsultacja.
-
Konsultacje marketingowe to indywidualne doradztwo, dostosowane do specyficznych potrzeb firmy i skupiające się na rozwiązaniu konkretnych problemów. Szkolenia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności, które uczestnicy mogą samodzielnie wykorzystać w przyszłości.
-
Koszty doradztwa marketingowego mogą się różnić, ponieważ na całkowity budżet wpływa wiele czynników, m.in.: wielkość i skala zespołu firmy klienta, szybkość, z jaką firma musi osiągnąć rezultaty, wielkość organizacji i ilość rynków na których działa. Rozliczamy się w modelu współpracy godzinowej (od 600 zł netto) lub projektowym (od 6000 zł netto / mc). Bardziej szczegółowe informacje na temat kosztów otrzymasz po Bezpłatnej Konsultacji i Warsztacie Zerowym wraz z dokładnym planem i estymacją dopasowaną do swojej organizacji.
Poznaj rezultaty doradztwa marketingowego u naszych klientów
Wzrost sprzedaży internetowej w czasie turbulencji rynkowych – Case Study MMAniak.pl
Więcej

3-krotny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym marki odzieżowej – Mass Denim

Wzrost przychodów i zysku w internetowym sklepie sportowym

Wzrost wyników marketingu i sprzedaży internetowej poprzez budowę przewagi konkurencyjnej w trudnej branży kosmetycznej – Case study LaRose.Care
Poznaj opinie o doradztwie marketingowym
Z pełnym przekonaniem polecam zespół konsultantów za niezwykłe wsparcie, jakie otrzymaliśmy przez ostatnie dwa i pół roku. Dzięki ich zaangażowaniu i profesjonalizmowi nasza firma przeszła ogromną transformację i dziś jesteśmy zupełnie nową „osobą” jako organizacja oraz nowymi ludźmi jako zespół. Konsultanci pomogli nam wdrożyć kluczowe procesy, które znacząco poprawiły naszą efektywność finansową, a także zrekrutować fantastyczny zespół, który stał się podstawą naszych działań.Dzięki wypracowanym wspólnie procesom i strukturom czujemy się gotowi na dalszy rozwój, podejmując kolejne kroki samodzielnie. Wasze wsparcie pozwoliło nam nabrać pewności siebie i zbudować solidne fundamenty, na których teraz możemy opierać naszą przyszłość.Z całego serca dziękujemy za zaangażowanie, profesjonalizm i wkład, który wniósł zespół konsultantów. Współpraca ta była jednym z kluczowych czynników naszego sukcesu, i jesteśmy niezwykle wdzięczni za wszystko, co osiągnęliśmy razem.

Współpraca ze Strategic Mind to rozległa wiedza, praktyczne doświadczenie, ale przede wszystkim metodyczne podejście do procesu tworzenia strategii, taktyk i ich egzekucji. Nie bez znaczenia jest też charyzma i partnerskie podejście Konsultantów. Poprzez umiejętnie stawiane pytania zespół jest cały czas stymulowany do wspólnego poszukiwania rozwiązań i rozwoju, a na nim zależało nam najbardziej.

Zawierzyliśmy firmie Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

Podjęcie decyzji o współpracy nie było łatwe, ale za rekomendacją zaufanych osób podjąłem ją. Jak na tamte czasy była to decyzja odważna, gdyż wiązała się z przekazaniem pewnych kompetencji do Strategicmind. Z perspektywy czasu, uważam że było warto, skorzystałem z okazji przesuwając się na inny poziom. Inwestycja zwróciła się, dzięki Przemek i Paweł.

Zespół ma rozległą wiedzę popartą doświadczeniem na rynku e-commerce i ciągle szukają nowych rozwiązań. Polecam współpracę ze Strategic Mind!

Strategic Mind pomógł nam w strategii i taktyce, które uporządkowały chaos. Ponadto wybrali i pomogli wdrożyć system marketing automation i zbudowali zespół performance marketingu, oraz stale wspierają nas w analizie rynku i aktualizacji strategii marketingowej. Te rekomendacje spowodowały ponad 100% wzrostu sprzedaży rok do roku i zostaliśmy liderem swojej branży. Stale wspierają nas zespół marketingu i dbają o profesjonalną strategię. Firma służy radą i wskazówkami, które wykorzystujemy w codziennych decyzjach i obowiązkach.

Współpraca ze Strategicmind jest jednym z kluczowych czynników naszego wzrostu. Elastyczność i doświadczenie tej firmy umożliwiają nam szybkie zdobywanie kompetencji w nowych obszarach co przekłada się skuteczne osiąganie celów strategicznych. Cenimy sobie współpracę z Przemkiem i Joanną, której wpływ znacząco przyczynił się do poprawy efektywności i innowacyjności naszej organizacji.
Warsztat Strategiczny przeprowadzony przez firmę Strategic Mind był nie tylko doskonałym narzędziem do identyfikacji obszarów do poprawy, ale także skoncentrował się na wydobyciu mocnych stron mojego biznesu. Dzięki temu zyskałam pełniejsze zrozumienie, w których obszarach moja firma już się wyróżnia i co może stanowić jej przewagę na rynku. Co jest szczególnie istotne – osoba przeprowadzająca warsztat, jako osoba spoza organizacji, bez „bagażu emocjonalnego” związanego z budową sklepu i procesów od podstaw – potrafi obiektywnie spojrzeć na cały projekt. Analiza procesów i obecnego funkcjonowania sklepu była przeprowadzona z ogromnym zaangażowaniem, co pozwoliło na sprawne przeanalizowanie wszystkich procesów. To naprawdę imponujące, jak w ciągu kilku godzin Konsultant był w stanie tak dogłębnie przeanalizować funkcjonowanie sklepu internetowego w ramach całej organizacji! Specjalista, z którym współpracowałam podczas warsztatu wykazał się dogłębnym zrozumieniem specyfiki mojej branży oraz indywidualnych potrzeb mojego biznesu. Podczas spotkania czułam, że moje obawy i cele są naprawdę brane pod uwagę. Dodatkowo, Konsultant przeprowadzający warsztat skoncentrował się nie tylko na samych procesach, ale również na relacjach między nimi oraz na efektywności organizacyjnej. To holistyczne podejście pozwoliło mi zobaczyć, jak każdy element organizacyjny może wpływać na całość, co otworzyło nowe perspektywy i możliwości optymalizacji. Warsztat Zerowy nie tylko ujawnił obszary do poprawy w moim biznesie, ale również dostarczył konkretnych, realistycznych i dostosowanych do sytuacji propozycji rozwiązań. Krok po kroku, specjalista Strategic Mind wyjaśnił, jakie są możliwości optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i poprawy doświadczenia klienta w moim sklepie internetowym. Komunikacja była klarowna, a Konsultant był otwarty na wszelkie pytania i uwagi, co przyczyniło się do jeszcze lepszej współpracy. Po Warsztacie Zerowym wiedziałam, że firma Strategic Mind to Partner, na którym mogę polegać, dlatego zdecydowałam się na dalszą współpracę.

Profesjonalne podejście do tematu, szeroka perspektywa, wgryzanie się w biznes, aby lepiej dopasować działania. Polecam współpracę z Michałem.

Podczas warsztatu zerowego udało się dokonać sprawnego przeglądu celów oraz umiejętności wewnętrznych. Zespół Strategic Mind zrozumiał dość unikalne podejście zespołu do ryzyka oraz oczekiwanej dynamiki wzrostu. W bardzo krótkim czasie organizacja otrzymała rekomendacje dotyczące strategi i optymalizacji zestawu narzędzi. Najbardziej istotną wartością warsztatu dla działu marketingu była rekomendacja zmian w ocenie wydatków reklamowych, testów komunikacji oraz dopasowywaniu jej do etapu lejka. Dla mnie już same pytania które padły podczas warsztatu zmieniły podejście do procesów i systematyczności w rozwijaniu produktu.

Współpraca z firmą Strategic Mind w zakresie rekrutacji na stanowisko eCommerce Managera okazała się kluczowym krokiem w rozwijaniu naszej działalności online. Rozpoczęliśmy od głębokiej analizy naszej strategii, procesów biznesowych oraz podziału odpowiedzialności, co pozwoliło nam na wypracowanie dedykowanej strategii dla naszego sklepu internetowego oraz określenie kompetencji i zakresu zadań przyszłego managera. Specjaliści z Strategic Mind wspierali nas również w optymalizacji procesów, które miały znaleźć się pod opieką nowo rekrutowanej osoby. Ponadto, współpraca ta ujawniła konieczność poszerzenia zespołu o stanowisko digital marketing managera, co również udało się zrealizować z sukcesem.

Pozytywnie zaskoczyło mnie, że już pierwsze spotkanie było nie tylko omawianiem co będzie robione ale też robieniem konkretnych rzeczy. Dzięki temu cała zaangażowana w proces warsztatu załoga przekonała się do otwarcia się na współpracę co nie jest łatwe kiedy ktoś z zewnątrz przychodzi i mówi jak jest i jak powinno być. Polecam.

Dzięki współpracy z Strategic Mind zatrudniliśmy i wdrożyliśmy najlepszego kandydata na stanowisko menedżerskie, który po kilkunastu miesiącach stał się szefem całego naszego ecommerce. Polecam współpracę z firmą w zakresie rozwoju kompetencji.

Ostatnie sześć miesięcy były dla mnie bardzo znaczące, ponieważ wkroczyłam na stanowisko Performance Manager. W tym czasie, pod przewodnictwem Joanny, nauczyłam się strategicznie planować i tworzyć kampanie w mediach społecznościowych oraz przygotowywać odpowiednie treści. Joanna była dla mnie dużym wsparciem, zapoznając mnie z narzędziami niezbędnymi do działań promocyjnych, które pomogły w osiąganiu celów sprzedażowych, wizerunkowych i marketingowych.Dzięki Joannie nauczyłam się również mierzyć wskaźniki marketingowe i na ich podstawie optymalizować kampanie, co pozwoliło nam osiągnąć lepsze wyniki. Joanna pomogła mi także opanować zarządzanie budżetem marketingowym oraz podejmowanie strategicznych decyzji marketingowych, opierając się na sezonowości, trendach branżowych i analizie konkurencji.

Współpraca z Strategic Mind pomogła nam w ukierunkowaniu naszych głównych celów. Rozpoznaliśmy nasze silne strony i odpowiednio je zagospodarowaliśmy. Jeżeli szukasz sposobu na określenie swojej strategii to współpraca ze Strategic Mind to odpowiedni wybór.












