Założyciel Strategic Mind z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży. Wcześniej budował e-commerce B2B w GoldenLine, marketing automation w ZnanyLekarz.pl i był odpowiedzialny za e-commerce w Muve.pl, Cenega i Unhuman.pl. Jako konsultant zewnętrzny tworzy strategię biznesową i taktykę marketingowo-sprzedażową dla takich marek, jak Bludshop, MASS DNM, Muve.pl, Mmaniak.pl i wielu innych. Specjalizuje się w układaniu działań i ustalaniu celów biznesowych oraz skrupulatnej kontroli wyników i KPI. 

Zawodowo jest najbardziej dumny ze stworzenia Dream Teamu konsultantów e-commerce w Strategic Mind, którzy przyczyniają się do sukcesów klientów, a prywatnie ze wspaniałej żony i dwójki dzieci, którym poświęca większość czasu poza pracą. W wolnych chwilach trenuje sporty walki, a w szczególności wymagające taktycznie brazylijskie jiu-jitsu.

Zawierzyliśmy Pawłowi i agencji Strategic Mind opiekę nad strategią i egzekucją w naszym sklepie internetowym. Od momentu startu współpracy można było odczuć poprawę kluczowych wskaźników, które nieustannie dalej rosną. Odczuwalna jest też zmiana w sposobie funkcjonowania zespołu i poprawę morali. Współpraca z Strategic Mind jest jedną z najlepszych decyzji jakie podjąłem w moim życiu i mogę z czystym sercem zarekomendować Pawła jako dobrego partnera w biznesie.

Maciej Serafin | VP of eCommerce – PHU A/B/C